CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010年3月9日星期二

annoying~~

Huh,what kind of feeling..annoying..
As a counsellor,i have already done my part..u r not satisfied..whose fault wor..as a senior teacher oso don't know how to control class...what you know is blamming ppl...
summore go and complained and spread the news to all staffs...
come to me la, dun talk and keep on criticize behind me...
what's your intention to do so...come on la, u dun have right to comment me ok..
r u principal?r u senior assist?r u HEM?u r oni guru panitia ok!use brain la!
真是KNS,笑面虎一只,老母鸡一只,真的如其他人所说。。。刀子心,鸭子脸。。 (害我破戒乱骂人)
是我傻,有眼不识泰山!form 3的学生也控制不到,还说自己经验老道。控制不到了就矛头指向别人。是我运气低遇到你。什么“u r school counsellor, in this school counsellor and dicipline teachers r most powerfull..tell me what should i do to all these students..."自己是admin team都不懂得解决,更何况是个资深的老师。我进班跟他们说也警告他们别闹事,学生们都静下听我说。那不算是处理事情?难道要我那藤鞭, 骂他们才行哦?辅导老师的作风,你到底了解多少?在背后插我几刀,还好意思笑笑假假不当一回事。。。真是小人一个!真要去打小人了!

1 评论:

nolwenn 说...

"真是KNS,笑面虎一只,老母鸡一只,真的如其他人所说。。。刀子心,鸭子脸。。"

骂的好!把你的风度留给不是小人的人 :) 慢慢来做好本分、塞住耳朵,她奈何不到你的。